And then I went and spoiled it all…

Bra saker jag gjort i dag:

  1. Jobbat (Väldigt bra att göra om man vill ha lön och det vill jag)
  2. Hämtat mitt nya pass (Väldigt bra att ha ett giltigt pass om någon vill bjuda med mig på en weekendresa till Prag eller Paris eller så)
  3. Promenerat ihop 11 088 steg (Väldigt bra om man har som mål att få ihop minst 10 000 steg per dag)
  4. Ätit asiatisk sallad med räkor till middag (Väldigt bra om man vill hålla nere kaloriintaget något)

Dålig saker jag gjort i dag:

  1. Ätit en stor mandelbulle efter middagen (Väldigt dåligt om man vill hålla nere kaloriintaget något)

Vore man välvilligt inställd skulle man kunna säga att fyra bra saker mot en dålig gör att jag ligger på plus.

Men det är ju om man vore välvilligt inställd.

Själv känner jag det som om jag förstörde allting när jag åt den där bullen.

Så varför åt jag den då?

Det är väl den frågan jag borde försöka besvara.

Fast inte just nu.

Nu ska jag titta på de nya avsnitten av Gilmore Girls.

2 thoughts on “And then I went and spoiled it all…

  1. Vi kör stegräkning på jobbet nu. Otroligt svårt att få ihop de 10000 stegen de dagar jag inte tränar måste erkännas. Så nu får jag se till att bara åka kommunalt samt se till att gå de elva trappora upp och ner varje dag på jobbet.

Kommentera

