Nej, jag fattar det inte

I fredags pratade vi lite om att bloggvärlden tappat stinget lite.

Då pratade vi om vår bloggvärld.

Den där folk är personliga och har lagom många läsare så att i princip alla kommentarer är snälla.

Inga sponsrade inlägg och sånt.

Många av de bloggare vi brukade följa har lagt av och vissa skriver mycket sällan.

Min egen blogg är väldigt mycket av en dagbok på nätet och jag brukar väl ha runt 100 besök per dag som mest.

Snälla människor!

För så himla roligt är det ju inte.

I dag gjorde jag det och sedan gjorde jag det och efter det…

Så döm om min förvåning när jag i går hade över 300 besök.

Jag fattar det inte.

Jag skrev inte ens något inlägg i går.

Ja, ja.

Det är lite kul, men jag känner pressen att skriva något intressant eller åtminstone roligt.

Och jag kommer inte på något.

Kanske i morgon.

Jag menar, det är klart att det kommer att hända något jätteintressant eller roligt när jag sitter i ett heldagsmöte på jobbet i morgon.

Hrrrmm.

God natt!

4 thoughts on “Nej, jag fattar det inte

  1. Känner igen fredagsfunderingarna… Saknar en del gamla bloggbekanta, för det är märkligt hur man tänker på och om dessa vänner man ”känner” via bloggarna.
    Du verkar vara i ett ”träff-flow” – fint hoppas jag. Annat som är fint, din lägenhet och adventspyntet.

Kommentera

