Men det var ju gott!

I kväll har jag bjudit på middag igen.

Två nya gäster, samma mat.

Ja, alltså inte exakt samma mat, men samma meny som förra helgen.

Det var ju gott och hyfsat lättlagat så varför inte?


Jag gjorde nästan samma efterrätt också, men jag bytte ut de glutenfria havredigestivekexen mot de mörka Maryland Cookies för att få med lite choklad.

Men jag vet inte, den var fortfarande god men kanske var den godare med den andra bottnen.


Jag börjar iallafall känna mig mer och mer trygg med att ha middagsgäster.
Vilket ju är tur för både på söndag och onsdag ska jag ha det igen.

Funderar dock på att fundera ut något annat att bjuda på.

Fast inte just nu, nu ska jag se om jag hittar någon mysig film att se.

Eller så går jag och lägger mig.

Jag är nämligen själv bortbjuden i morgon kväll och då vill jag vara pigg.

2 thoughts on “Men det var ju gott!

Kommentera

