Men efter i morgon så…

Nu har jag en sån där vecka igen.

Ni vet; en sån där när det känns som om det borde vara torsdag fast det egentligen bara är tisdag.

Det blev kanske lite väl mycket jobb i går.

Och även om jag gillar att presentera så är det alltid nervöst att göra det inför högsta ledningsgruppen.

Som jag gjorde i förmiddags.

Så efter det gick luften liksom ur mig.

Även om det faktiskt gick riktigt bra.

Men jag tog mig faktiskt samman efter jag kommit hem och har nu införskaffat en namnskylt till ytterdörren, knoppar till hatthyllan och fått ihop 10 928 steg.

Inte alls illa med tanke på att det kändes som om jag hade jobbat nästan en hel vecka redan och jag helst ville bara kollapsa i soffan.

Och efter i morgon så… ja, då är det verkligen torsdag.

Och efter torsdag kommer fredag och då är det helg och just den här helgen kommer det att hända mycket skoj.

Fast först ska jag ta mig igenom ytterligare en session inför ledningsgruppen i morgon.

Den här gången är det visserligen inte jag som presenterar utan jag sitter istället med som någon slags expertstöd.

Det är nästan värre, för då riskerar jag att få alla de svåraste frågorna.

Kanske bäst att jag går och lägger mig.

Kommentera

