Småfix

I dag skulle en kollega promenera till Täby Centrum på lunchen och ville gärna ha sällskap.

Det skulle visst inhandlas en present till kärestan och den typen av manligt beteende måste ju uppmuntras och belönas så jag följde med.

Då fick jag ju dessutom ihop lite steg.

Så ville det sig förstås inte bättre än att även jag lämnade centrumet med några kassar.

Efter att jag kommit hem från kontoret, jobbat några timmar till och pratat en stund med en kär vän ägnade jag mig åt lite småfix.

Jag försöker ju ständigt organisera mig och mina prylar och ett av dagens inköp var några nya korgar till hallen.

Så nu ser det lite prydligare ut på hatthyllan och för stunden vet jag var mina handskar, mössor, sjalar och skoprylar är.

Det lär väl inte vara så länge, men det känns bra just nu.

Kommentera

