Aaaah, fredag! Äntligen.

Jag är såååå trött.

Försov mig igen i morse.

Jag fattar inte hur svårt det är att göra vissa, normalt enkla, saker när jag är stressad.

Som att stänga tryckknappar till exempel.

Men jag lyckades ändå på något sätt ta mig till jobbet bara någon minut sen till morgonens första möte.

Osminkad visserligen men ingen verkade märka det.

Sedan var det möte efter möte efter möte…

Fast jag lyckades trots det skriva de reseräkningar jag legat efter med sedan september.

Och det var ju inte så konstigt att jag känt mig pank.

Så nu känner jag förtröstan i att det kommer ett ekonomiskt tillskott snart samt glädjer mig åt att det är helg.

Inga föresatser om källarröjning eller annat jobbigt denna helg; jag ska bara vila och njuta trevligt sällskap.

Hoppas ni också har en skön helg att se fram emot.

Kommentera

