Det går bra ändå

Nej, de tekniska prylarna är inte inkopplade.

Men det går bra ändå.

Försov mig visserligen i morse och var tvungen att ta taxi till jobbet vilket var onödigt dyrt.

Men sedan flöt jobbet på bra och när jag tog bilen hem hittade jag faktiskt en parkeringsplats.

Dock var det ju lite problematiskt det här med att jag hade drygt 8 000 steg kvar att gå och det regnade ganska så ihärdigt.

Det är speciellt ohärligt att promenera i regn när det dessutom är ganska kallt.

Kall och våt är ingen bra kombination.

Så vad göra?

Jo, ta pendeltåget till Mall of Scandinavia där jag med lätthet promenerade ihop dagens steg.

Jag lyckades låta bli att äta eller fika trots alla lockande matställen.

Dock handlade jag lite.

Jag ska visa vad i morgon.

Nu ska jag faktiskt gå och lägga mig; i morgon blir det ledningsgruppsmöte hela dagen och då gäller det att vara pigg.

Så jag har inte hunnit sakna tv:n i kväll.

Kommentera

