Allt som inte är fastspikat

Ännu en inomhusdag.

Ännu en dag med bara jobb, jobb, jobb.

Irriterande nog var jag tvungen att skippa en trevlig lunch för att jag hade ett möte bokat med min chef precis i anslutning till lunchen.

Och om jag tyckte det var irriterande att vara tvungen att strunta i lunchen kan ni föreställa er mina känslor när chefen 25 minuter innan mötet skulle vara hörde av sig och ställde in det.

Efter det gick dagen liksom bara utför.

Jag var tvungen att göra några brandkårsutryckningar och rätta till saker samtidigt som jag försökte få färdigt en riktigt komplicerad sak.

Vilket betydde att jag har ätit precis hela dagen.

Allting som inte var fastspikat har åkt in i munnen och ner i magen.

Till lunch försökte jag rycka upp mig och gjorde verkligen en äggröra och stekte upp en överbliven korv.

Men det hjälpte inte, okynnesätandet fortsatte.

Nu sitter jag här och mår lite illa, tycker att jag är typ sämst i hela världen och funderar på vad mer det finns här hemma som jag skulle kunna äta.

Inte kan jag distrahera mig med Netflix heller för mitt bredband är verkligen sämst i världen just nu, eller om det är routern, jag tappar internetuppkopplingen var femte minut ungefär.

Det blir bättre i morgon?

3 thoughts on “Allt som inte är fastspikat

Kommentera

