Jodå, det svänger

Jag kände mig riktigt glad i går kväll, nöjd med mitt beslut att lämna bilen på jobbet och säkert tack vare promenaden hem från Östra Station.

Jag var ganska glad under dagen i dag också, jobbade hemifrån och det flöt på jättebra och jag fick bra feedback, till och med beröm.

Sedan var jag lite trött, troligen eftersom jag inte varit utomhus på hela dagen och endast fått dagsljus genom fönstret.

När jag väl jobbat klart var det redan mörkt och inte så lockande att gå ut.

Men så fick jag en inbjudan till en trevlig middag och humöret svängde uppåt igen.

Tyvärr råkade någon sedan säga något till mig som fick mig att känna mig misslyckad, oattraktiv och deppig igen.

Och där är jag just nu.

Jag avskyr att gå och lägga mig när jag känner så, men å andra sidan blir det ju fredag snabbare om jag gör det.

Om jag kan somna vill säga…

2 thoughts on “Jodå, det svänger

  1. Morelia – Den kom inte i dag.😦 Men det var ingen som var elak, inte med vilje iallafall, ibland tar saker på ett annat sätt än tänkt. Kram.❤

Kommentera

