Och sedan slog det om

Egentligen borde jag inte bry mig om att skriva något i dag.

Jag har nämligen ingenting att rapportera.

Inget kul iallafall.

Först jobbade jag, trots att jag är ledig, och det gick riktigt bra.

Och sedan sket det sig.

Så jag har inte gjort allt det arbete jag tänkt trots att jag jobbade hela dagen.

Vilket betyder att jag heller inte gjort det jag planerat att göra privat när jag trodde att jag bara skulle behöva jobba halva dagen eller så.

Humöret är alltså långt i från på topp.

Jag ska göra mitt bästa för att vända det i morgon.

Kommentera

