Ruggigt

I morse vaknade jag av att det spöregnade.

Men jag var tvungen att klä på mig och gå ut iallafall.

Eftersom det var dags för höststädning i fastigheten och vi i styrelsen ville vara med för att föregå med gott exempel.

Jag kan meddela att man blir riktigt frusen när man är ute i regnet i ett par timmar.

Det känns inte riktigt medan man håller på och jobbar, men efteråt känns det som om man aldrig ska bli varm igen.

Allt gick dock fort och bra och korvarna vi grillade var goda.

Nu tvättar jag myströjor och försöker förbereda lite saker för en otroligt intensiv vecka.

Mest ser jag fram emot helgen — trots att jag faktiskt har en dejt på tisdag kväll — då jag ska åka och hälsa på Åsa i Östersund.

Det ska bli så mysigt.

Även om det troligen är ännu ruggigare väder där uppe.

Kommentera

