Kräsen, jag?

Jag fick lite tid över sist jag var i Köpenhamn.

Blev tvungen att vänta på en kollega för att komma vidare i en arbetsuppgift och det var ingen idé att börja med något annat eftersom kollegan kunde komma när som helst.

Så då la jag upp en profil på en dejtingsajt.

Först hade jag inte tänkt betala utan bara kika lite på utbudet.

Så att säga.

Blev positivt överraskad av att det verkade finnas en hel del på den sajten som inte också figurerat på de övriga.

Och när jag fick besked om att inte mindre än 92 stycken lagt till mig som favorit bestämde jag mig för att bli betalande medlem.

Tänkte att det väl borde finnas några stycken bland dem som jag kunde gilla tillbaka.

Nu är det 104 stycken som lagt till mig som favorit.

Av dem är det tre som jag tycker är intressanta.

Två av dem mailar jag nu med.

Jag kan inte låta bli att undra hur stora oddsen egentligen är att jag ska gilla dem i verkligheten också.

Jag börjar ju känna mig rätt luttrad.

Och jag har insett att jag nog är mycket nöjd med mitt liv och därför väldigt kräsen.

Men det vore ju kul om det plötsligt hände.

Vilket påminner mig om att jag har en Triss-lott i plånboken…

4 thoughts on “Kräsen, jag?

  1. Skulle inte vilja saga att kräsen är samma sak som att vilja tycka om någon. För det är ju det man vill och sedan kan han/hon komma i ungefär vilket format som helst, det vet man ju aldrig. Så nej,det är inte kräset att välja bort någon som inte känns bra i hjärtat och magen. Kram!

  2. Tant Augusta – Det känns som om de alternativ jag har att välja på är att jag antingen är för kräsen eller en sån som ingen vill ha. Då väljer jag det första.😉 Kram
    Mrs E – Jag har nästan ångrat att jag ens gav mig in i leken igen. Jag kanske inte är redo…😮
    Tess – Tack.❤

Kommentera

