Inte fjäderlätt kanske…

Blev det någon fjäderlätt fredag?

Njae, fjäderlätt var den väl inte.

Men hyfsad.

Jobbade hemifrån och lyckades på någon mirakulöst sätt komma ikapp och leverera det jag förväntades.

Fast när jag gjort det somnade jag i soffan.

Och efter det åt jag en massa dumheter.

Ska jag fortsätta äta på det här sättet kommer jag vara allt annat än fjäderlätt om ett tag.

Men i morgon är en annan dag och om det inte spöregnar tänker jag mig en promenad.

Och en fika med en fin vän ska det också bli.

Så jag hoppar nog i säng snart.

Hoppas ni haft en fin fredag.

Kommentera

