Tung torsdag

Jag sov jättedåligt i natt så jag har haft ont i huvudet och känt mig allmänt hängig hela dagen.

Så jag åkte hem ganska tidigt från jobbet och sov några timmar i soffan.

Nu känns det lite bättre, även om något hände som nästan rubbade min nyfunna, lugna övertygelse om vilket budskap jag ska skicka ut i universum.

Jag chattade med två vänner och återfann balansen.

Nu har jag sett ‘Mamma Mia!‘ och känner mig tillräckligt glad för att gå och lägga mig.

Så blir det förhoppningsvis Fjäderlätta fredag i morgon.

Kommentera

