Hängigt

Jodå, lite förkylt är det allt.

Men bortsett från rejäl blåst är det uppiggande väder i dag så jag gick till jobbet trots att jag känner mig hängig.

Jag vet att man inte borde, men jag har ett möte jag inte kan skippa.

Så jag kompletterade den fredagslediga klädseln — svarta jeans och collegetröja — med ett par favoritskor och örhängen.

Snart ska jag skriva min reseräkning och se om det kan få mig att känna mig lite mindre pank.

Då kanske jag skulle kunna uppbåda lite helgentusiasm.

Ska ni hitta på något kul i helgen?

2 thoughts on “Hängigt

  1. vi hänger på sydkusten i helgen, så lite trädgård och promenad längs havet hopas jag på. Förtränger att jag måste jobba en del – tänker att det får ske på söndag då de lovar regn.

Kommentera

