Hur lång tid brukar det ta?

Hur lång tid brukar det ta innan man kommer över någon?

Mitt hjärta är fortfarande så där sprängfyllt av kärlek.

Jag vill, vill, vill höra av mig och kolla hur han mår, tala om hur fin han är och så vidare.

Men jag gör det inte.

Det vi hade var inte vad jag vill ha och om vår relation utvecklades över huvud taget verkade det vara åt fel håll.

Så om det nu ändå inte ska bli vi vill jag att de här känslorna jag har ska gå över.

Har ni några tips på hur jag kan få det att hända fortare?

Kommentera

