Inte i himlen men högt upp

Jag kommer inte orka skriva mycket i kväll; jag har varit uppe sedan 4:30, suttit i möte hela dagen och fått rödvin till middagen.

Jag är redo att borra ner huvudet i kudden och sova.

Men jag ville ändå checka in och säga att jag inte är på mitt mest positiva humör just nu men att jag som alltid älskar att bo högt upp.

Kändes passande att jag kunde göra mig själv till en utomjording med kvällsutsikten i bakgrunden med SnapChat.

Hoppas ni haft en fin dag.


Kommentera

