Jodå, jag håller stilen

Jag har inte halkat tillbaka ner i en svacka igen, jag har bara haft otroligt mycket att göra i dag.

Nytt pass och jobb, jobb, jobb och sedan lite förberedelser inför morgondagen.

I morgon blir det ‘Back to the 80’s‘: Häng med kompisar från förr och kolla in ett band från förr som återbildats endast för i morgon.

För den här gången iallfall.

Troligen har de haft så kul när de repat, och kommer att ha så kul när de spelar att de inte kan sluta.

Jag tänker ha kul iallafall och det ska bli spännande att se hur många fler kompisar från förr som kommer att vara där.

Nu målar jag naglarna och försöker tänka ut några kläder jag kan ha på mig som skulle få mig att se ut som 21 igen.

Det blir nog inte så lätt; jag fick inte ens visa legitimation på Systembolaget i dag.

Kommentera

