Back to black but back to hope

Steg ett i projekt ‘Fake it ’til you make it’ är att jag satte på mig det där armbandet igen.

Känner mig lite mer hoppfull i dag också faktiskt.
Av en anledning som man skulle kunna tro skulle få mig att känna motsatsen.

Jag spelar Wordfeud med den där mannen jag var på två dejter med i somras, men inte kände rätt känslor för.

Eftersom jag ju redan var kär i en annan.

Men i vilket fall som helst berättade han i går kväll att han träffat någon.

Och det tyckte jag kändes bra och var kul och som att ‘kunde han så kan jag’.

Den helsvarta klädseln beror inte på något annat än att:

  1. IWNKCAYCFO var så snygg i helsvart härom dagen
  2. Det såg ut som om det skulle vara gråmulet väder
  3. Jag ska till frisören och färga håret direkt efter jobbet

Den sista punkten är också anledningen till mer torrschampo och hästsvans.

Orka slösa tid och hårvårdsprodukter när håret ändå ska tvättas senare samma dag.

Och konstigt nog känner jag mig rätt snygg i dag; mitt ansikte kommer kanske till sin fördel när jag har håret uppsatt.

6 thoughts on “Back to black but back to hope

  1. Supersnygg!
    Den här mannen som du är kär i… om du skrivit om honom förut så har jag nog missat det. Kanske ingen som det funkar att blogga om? Ev anar jag ändå vem det är…

  2. Morelia – Om jag har skrivit om honom har det nog varit väldigt vaga ordalaga. Jag tycker väldigt mycket om och respekterar honom och hans privatliv så jag vill inte skriva för mycket.🙂 Och tack.❤

  3. Svart funkar alltid. Så kul när vi kan inspirera varandra. Och jag tycker du är superfin med uppsatt hår❤

  4. Pernilla – Tack. Försökte mig på delvis uppsatt hår i går men tyckte jag mest såg gammal ut när jag såg bilderna. Tur att det inte kändes så under kvällen.🙂❤

Kommentera

