ÅSM

Nu har jag bestämt mig.

Från och med nu är jag ÅSM.

Varje dag ska jag hitta bekräftelse på det.

I dag är jag ÅSM för att jag:

  • Varit effektiv, duktig och positiv på jobbet
  • Varken köpt Toblerone Coconut, en påse Daim mini med apelsinsmak eller Maltesers
  • Redan gått 9 111 steg, och det kommer ju bli fler på Arlanda sedan

Vi får se hur länge jag kan hålla fast vid det här.

Ni kan väl hjälpa mig om jag verkar vackla i min övertygelse?

Så lovar jag att hjälpa er.

Tillsammans är vi mega awesome.

2 thoughts on “ÅSM

Kommentera

