Jag måste skärpa mig

Det var verkligen inte meningen att låta bli att blogga på två dagar; förlåt mig.

I dag steg jag upp 04:30 och befinner mig nu i Köpenhamn på ledningsgruppsmöte.

Det känns bra att jag kom ihåg att det skulle vara på annan ort den här gången.

Även om det är plågsamt att stiga upp så där tidigt.

Och ända till jag såg en kollega på Arlanda var jag lite orolig att jag missförstått var vi skulle vara igen.

Det är väldigt somrigt här i Köpenhamn, och det visste jag att det skulle vara så jag har kompromissat och har vita jeans, vit blus och grå kritstrecksrandig kavaj.

Någon annan gång ska jag berätta varför jag har blandade känslor kring den här kavajen.

Jag har mina konjaksfärgade brogues också, och ett halsband som plockar upp den färgen.

Jag känner mig faktiskt ganska tjusig även om jag haltar.

Fast magen är knasig, möjligen på grund av det tidiga uppstigandet men mer troligt för att jag äter en massa skräp nu.

Jag måste skärpa mig helt enkelt, både vad gäller ätandet och bloggandet.

I morgon.

I dag är det nämligen helt bortom min kontroll tills jag är hemma igen vid 21:30 och då tänker jag ändå inte äta något mer.

Kommentera

