Jodå, nu bryr jag mig lite

Av någon anledning så är det ett de inlägg jag själv tycker minst om som regelbundet kommer upp som besökt under dagen.

Det är från maj 2015 och hette ‘Eller så bryr jag mig helt enkelt inte längre‘ och det finns en bild med på mig.

När det inlägget kom upp som besökt igen i går kväll tänkte jag att det kunde vara intressant att ha samma kläder i dag och ta en ny bild och jämföra.

Men så blev det för fint väder för att ha den tröjan och jag kunde inte hitta skorna jag hade då utan tog ett par helt platta sandaler.

Fast jag tog en bild ändå och la bredvid den gamla.

Det är svårt att säga om eventuella skillnader beror på att jag har olika kläder på mig.

Det är iallafall skillnad på insidan; jag känner mig starkare och gladare nu än jag gjorde då.

Och jag bryr mig om vad jag sätter på mig även om det är svårt som tusan nu eftersom min klädkammare tydligen har råkat ut för en tromb eller liknande.

I kväll åker iallafall sportkläderna på även om det bara blir en stillsam promenad.

Det serverades tårta till eftermiddagskaffet nämligen och någon kunde inte låta bli att ta en bit.

4 thoughts on “Jodå, nu bryr jag mig lite

  1. Klart som korvspad att det syns skillnad!! Heja dig! I kväll ska jag köra ett utomhus pass i blackebergsparken enligt ”almenäspokalen” med Ebba och Karin kl. 20:00 – haka på om du har lust🙂

  2. Cee – Alltså jag ser ingen skillnad. Utom att håret ser mindre rött ut och kläderna blekare…😮
    Spader Madame Du är för snäll mot mig.❤
    Morelia – Du är också för snäll.❤

Kommentera

