Bara regn hos mig

I dag har det bara regnat.

Ute och liksom inne i min själ.

Det inre regnet troligen mest för att trots att vristen kändes bra när jag var ute och gick gjorde så ont i natt att jag knappt fick sova.

Jag var därför måttligt sugen på att gå på mötet med bostadsrättsföreningens styrelse.

Speciellt som jag visste att det skulle inledas med den årliga inspektionsrundan och därför bli längre än vanligt.

Och det blev det.

Längre än vanligt.

Men hyfsat smärtfritt och jag hade förberett min del så det kändes bra.

Och det är ju inte precis som om någon saknar mig om jag är borta en hel kväll.

Jag nämnde väl att det regnar i mitt inre i dag?

Hoppas på sol i morgon igen.

Kommentera

