Tråkigt men nödvändigt

I dag tog jag mitt förnuft till fånga och lät bli att promenera.

Vänster vrist gör fortfarande ont och är svullen.

Så det blev inte mer än 5 367 steg och jag kan inte låta bli att känna mig lite misslyckad på grund av det.

Men det var det smarta valet.

Tror jag.

Dessutom skippade jag kvällens konferensmiddag och har pysslat lite här hemma i stället.

I morgon kväll blir det nämligen ett båtäventyr med förrätt på en restaurang, huvudrätt på en annan och efterrätt på en tredje och det vill jag inte missa.

Det betyder också att jag måste i säng nu.

Bilen ska få stanna hemma i morgon nämligen så jag måste upp tidigare än vanligt.

Sov gott!

One thought on “Tråkigt men nödvändigt

  1. Man är så himla knäpp som känner sig misslyckad över sånt där. Sluta upp! Du är skitbra som faktiskt gick 5367 steg med en svullen fot! Tänk så istället! Puss.

Kommentera

