Det var långt!

Den ursprungliga planen för helgen var att gå två mil.

Men i går behövde jag ju shoppa och den promenaden kändes otroligt tung.

Så när två bloggkompisar lockade med fikadejt och en annan bjöd på middag tänkte jag att en riktig vilodag kanske inte vore så dumt.

Jag drog mig länge i sängen, duschade, tvättade håret, sminkade mig och var redo för fika…

…när fikat blev inställt.

Då surade jag en liten stund men sedan bestämde jag mig för att då skulle jag minsann gå de där två milen.

Och det gjorde jag.

Med hjälp av några omvägar blev det nästan exakt två mil, lite mer faktiskt.

En del av mig är ganska stolt, en annan del (framförallt vänster vrist) tycker att jag är dum i huvudet.

I morgon blir det troligen vilodag.

Vi får se.

3 thoughts on “Det var långt!

  1. Spader Madame – Tack, men mina endorfiner verkar inte jobba på det sättet. Jag känner mig på något sätt mer misslyckad än någonsin.
    Tant Augusta – Tack.🙂

Kommentera

