Ojdå!

Nej men, ojdå, jag har tydligen inte bloggat i dag.

Det har varit full fart.

Närmaste kollegan kom tillbaka i dag och då var jag ju tvungen att äta trevlig lunch, höra allt om hans semester och hinna jobba.

Sedan gick jag runt i Täby Centrum efter jobbet; jag behövde både fler steg och en klänning.

Jag hittade ingen klänning och fick inte ihop tillräckligt många steg för att nå dagens mål på minst 10 000.

När jag kom hem spöregnade det men jag bytte om ändå och trots begynnande försoffning och skavsår tog jag mig ut och gick nästan sju kilometer.

Därmed kom jag upp i 13 750 steg och kände mig riktigt nöjd.

Tills jag insåg att de där irriterande frågorna jag fått av Runtastic medan jag gick, hade jag troligen svarat fel på för all min historik var borta.

Då blev jag arg och irriterad och var så ett tag.

Men nu har det gått över för nu har jag planer för i morgon,

Jag gillar att ha planer när det blir helg.

Men för att orka med det, och jobba innan, och tydligen lovade jag att använda spisen vilket kommer att kräva energi vill jag lova, måste jag gå och lägga mig nu.

Och det är väl ok för nu har jag ju faktiskt bloggat.

2 thoughts on “Ojdå!

Kommentera

