Precis som i Thailand. Tror jag.

I dag har jag varit och firat Henrik igen.

Jag åkte inte till London den här gången utan bara till Jakobsberg.

Men det kändes som Thailand.

Kalaset hölls nämligen på Country Thaifood och inte nog med att restaurangen var inredd så att det såg ut som att verkligen vara där och maten var fantastiskt god; det var varmt som i Thailand också.

Värmen till trots hade jag en jättetrevlig eftermiddag och kväll.

Jag fick umgås både med några jag träffade i London och några som jag aldrig träffat förut, höra fina tal och som sagt äta och dricka gott.

Vad mer kan man begära?

Ja, det skulle ha varit en sandstrand och en möjlighet att ta sig ett dopp då.

Då hade det verkligen varit precis som i Thailand.

Tror jag.

Jag har ju faktiskt inte varit där.

Rekommenderar maten iallafall.

På Country Thaifood.

Och i Thailand om den är lika god där som i Jakobsberg.

Kommentera

