Två saker

I dag har det inte blivit mycket gjort.

Jag har visserligen duschat och tvättat håret men har bara varit utanför lägenheten för en snabb tur till 7-11.

Jag skyller på två saker.

  1. Skavsår. Det på bilden sitter på hälen men jag har en visserligen något mindre men lika smärtsam blåsa på stortån också vilket gör i princip alla skor omöjliga. 
  2. I Am Pilgrim. Alltså den här boken är skriven på ett sätt som håller mig helt fången. Det är ordrika, böljande meningar som hakar i varandra och nästan gör till och med kisspauser omöjliga. Sedan är den spännande också. Den är nästan 900 sidor lång så troligen är jag asocial ett tag till. 

Sedan har jag lite ‘börja jobba’-ångest också; bara två dagar kvar av semestern nu.

3 thoughts on “Två saker

  1. Töm blåsan. Stick ett hål och töm den på vattnet. Men ta inte bort skinnet. Fast du kanske vet allt detta redan😉

  2. Låter som läge för flipp flopps… Boken låter som något att ta mig an – har arbetstimmar kvar till semestern. Ett byggbodsmöte och så överlämning till tf byggprojektledaren. Sen så är det vår tur att koppla av.

  3. Pernilla – Alltså, en del säger ju som du och en del säger att man absolut inte ska sticka hål och tömma blåsan…
    Åsa – Hoppas du får en skön semester.🙂

Kommentera

