Nöjd men trött

Det blir inte mycket till inlägg i kväll.

Jag är fortfarande otroligt nöjd med att vara här i London men jag är otroligt trött också.

Sov dåligt i natt och har promenerat på stan i sammanlagt nästan sex timmar i dag.

Det är varmt här också, så där att man svettas i hårbotten.

Avslutningen på dagen var en träff med min vän Mitchy på Friday’s där vi åt alldeles för mycket.

Så nu ska jag försöka ta mig samman och tvätta mig och borsta tänderna och se om jag kan få sova lite mer i natt.

Kommentera

