Jag har ju hela natten på mig

I dag har jag:

  • Åkt fram och tillbaka till Ingarö och vattnat växter. De flesta var vid liv även om tomatplantorna inte var fullt så mycket vid liv som man kanske skulle kunna önska. Om man önskar sig tomater alltså. Jag ringde svägerskan och bekände detta faktum. Hon verkade inte alltför arg.
  • Tvättat två maskiner med tvätt.
  • Strukit tvättade klädesplagg som jag tror att jag vill ta med mig till London.
  • Nästan läst ut en till bok. Eftersom jag tyckte mig fånga upp en mycket viktig ledtråd och tänker att jag minsann visste vem mördaren var. Och hade väldigt svårt att lägga ifrån mig boken innan jag fick veta om jag hade rätt eller inte. Fast till slut var jag tvungen att göra det ändå om jag skulle hinna till Ingarö.
  • Hängt på Facebook.
  • Spelat Wordfeud.
  • Läst bloggar.

I dag har jag inte:

  • På riktigt tänkt igenom vad jag ska packa.
  • Packat en endaste pryl.

Men jag har ju hela natten på mig.

Flyget går inte förrän 11:15.

Och det finns affärer i London.

Har jag hört.

Vad har ni gjort? Och inte gjort?

Kommentera

