Än for hon hit, än for hon dit

Man skulle kunna tänka sig att efter en kväll som i går skulle jag sova länge och ta det väldigt lugnt i dag.

Men se så blev det inte.

I dag har jag varit på Ingarö, på Arlanda och i Åkersberga.

När jag tänker efter hann jag ju med en liten mellanlandning i Täby Centrum också.

Där jag köpte en till kudde.

Jag kan tydligen inte få för många kuddar.

Nu tycker jag att jag borde vara jättetrött och bara vilja gå och lägga mig.

Det skulle faktiskt vara jättebra om det vore så.

För den enda parkeringsplats jag hittade när jag kom hem var en sån som kräver att jag flyttar bilen före nio i morgon bitti så ingen sovmorgon då heller.

Så tidigt upp och enligt väderleksprognosen en regndag — kan morgondagen bli den dag då jag verkligen tar mig för att röja i källarförrådet?

Den som lever får se…

2 thoughts on “Än for hon hit, än for hon dit

Kommentera

