Lyckligt lottad

Jag har en sån där dag i dag då jag känner mig så otroligt lyckligt lottad.

Dagen började med att Ronnie kom med stor stark son och släpvagn och hjälpte mig hämta den läderfåtölj jag hittat på Blocket.

Den var inte felfri, ena benet baktill visade sig vara löst och lädret hade några fläckar och var lite slitet.

Det första går att fixa och det senare gillar jag faktiskt och priset var löjligt bra så jag är supernöjd.

Sedan strosade jag på stan och åt lunch i solen och igen slogs jag av hur bra jag trivs med att bo just där jag bor.

Och faktiskt med att ibland göra saker på egen hand, bestämma helt själv över min egen tid.

Det sagt blev jag ändå jätteglad då Åsa och Tore från Brunflo som är i stan för Monsters of Rock hade tid att komma förbi och hänga lite.

Och när jag tänker efter är det ju inte sant att jag inte har några planer för mina semesterveckor förutom resan till London; jag har flera vänner jag ska träffa.

Så vad spelar det för roll om vädret blir sämre nu när semestern börjat, jag är ändå otroligt lyckligt lottad.

Kommentera

