Det kanske vore något

Jag har en konstig dag.

Egentligen skulle jag jobba hemifrån eftersom jag skulle få besök av hantverkare.

Men så fick jag besked om att det blev uppskjutet till en annan dag.

Då slängde jag mig i bilen och åkte till kontoret eftersom vi hade grill-lunch i dag.

Det vill man inte missa, även om vädret är lite si och så.

Som det visade sig var vädret helt ok så vi satt faktiskt ute och åt vår lunch.

Vilken var precis så god som jag förväntat mig.

Nu sitter jag här och gör lite av det ena och det andra som man gör när många redan gått på semester och man har tid att städa i inkorgen.

Bland annat hittade jag en sån där utvärderingsenkät som jag blir tillfrågad om att fylla i en gång i kvartalet.

Den är så tråkig.

Men jag kände ändå pressen att göra den.

Funderade dock på om jag skulle be att få se den på kinesiska eller ryska.

Det kanske hade gjort det hela lite mer spännande.

2016-06-28_12-56-59

Kommentera

