I dag lat och sedermera uttråkad

Nej, det har inte blivit mycket gjort här i dag heller.

Tvättat lite.

Tittat en hel del på Netflix.

Önskat att jag förmådde ta mig i kragen och ta mig ut i solen, men nej.

Så nu framåt kvällen började jag känna mig ganska så uttråkad.

Men då var det ju så dags.

I morgon får jag allt se till att hitta på något.

Gå på dejt kanske.

Jag försöker tänka ut vad som skulle kunna vara en lämplig första dejt en regnig söndag.

En kaffe i någon mysig hotell-lobby kanske.

Vi får se.

Hoppas ni gjort något roligt i dag.

Kommentera

