En morgon

Vaknar alldeles för tidigt.

Kan inte somna om.

Kollar Facebook.

Funderar på kryptiska inlägg på Facebook.

Googlar lite.

Hittar en fin bild men fattar fortfarande ingenting.

Tänker att jag kanske lika gärna skulle stiga upp fast det fortfarande är för tidigt.

Funderar på vad jag ska ha på mig.

Kollar väderleksprognoserna.

Vet ändå inte vad jag ska ha på mig.

Funderar på var jag parkerade bilen igår.

Tänker att om jag stiger upp kommer jag hinna tanka på vägen till jobbet.

Kommer ihåg att jag ska sitta i ett möte hela dagen idag.

Tänker på allt annat jag också borde hinna göra på jobbet idag.

Blir trött.

Blir jättetrött.

Somnar om.

Vaknar av väckarklockan.

Vill inte kliva ur sängen.

Är sen.

God morgon!

Kommentera

