Det gick sådär

Det här med att göra den här dagen till en extra sund dag…

Det gick sådär.

Jag kom ut på en promenad, men ingen power walk runt Kungsholmen.

Nej, en lugn promenad till Kungsholmen för att titta på skor blev det.

Och nu köpte jag äntligen ett par vita sneakers.

Och det var väl bra; jag sparade 700 kronor på att köpa dem istället för de där rosa skorna.

Sedan köpte jag visserligen en hemmamysklänning hos Edblads för ungefär den summan men den sitter jag och myser i just nu så det var den värd.

Ätandet har också gått sådär.

Jag åt visserligen ingen pizza men en massa andra onyttigheter.

Trots att jag köpte hem nyttigt godis i form av körsbär.

Ja, ja. 

I morgon är en annan dag, som det står i visan.

Förhoppningsvis går det bättre då.

2 thoughts on “Det gick sådär

  1. Att vara nyttig en söndag är inte lätt. Ensam hemma gör det ännu svårare. Jag kan vara hur hälsosam som helst när jag har sällskap och hetsäta godis när jag är själv, eller inte äta alls. Dumt det med. Nästa vecka är mannen bortrest, har ordnat sällskap vid två tillfällen i alla fall så här långt.

  2. Åsa – Bra tänkt! För mig är det tveeggat det där med sällskap; för när man umgås vill man ju oftast dricka och/eller äta något. Annars är det typ vid åtta-tiden på kvällen som det brukar bli svårt för mig. Jag kanske borde börja gå och lägga mig vid den tiden…😉

Kommentera

