Djupa tankar

Jag känner mig lite sliten just nu med mycket på jobbet och det till synes oändliga fixandet och städandet i lägenheten.

Men jag håller ihop det, kämpar på både på jobbet och hemma.

Och det går framåt, det gör ju det, kanhända ser jag ljuset i tunneln.

Jag hoppas bara att det inte är ett annalkande tåg.

I vilket fall som helst hinner jag även tänka en hel del.

Det är sällan en bra idé för mig; att ha tid att tänka för mycket.

Den här gången försöker jag dock inte vara för hård mot mig själv.

Inte dra slutsatser avseende mina framtidsutsikter och så utan bara fundera på vad jag borde lära mig.

Fast jag tycker att det är så svårt att förstå hur en del människor väljer att behandla andra.

Hur de kan känna att de har integritet och visar omtanke när de i själva verket endast ser till sig själva och mest är fega.

Var det tillräckligt kryptiskt?

Det är inte så allvarligt, jag är bara väldigt redo att gå vidare och jag ser fram emot nästa helgs bloggträff som bara den.

Och då lovar jag att bara vara glad och snäll.

Jag blir ju det av att träffa er.

För ni kommer väl?

5 thoughts on “Djupa tankar

Kommentera

