Det börjar kännas som hemma

I går kväll fick jag sista lådan på plats, om jag bortser från en sån där gallerlåda som jag inte törs försöka på plats på grund av redan befintlig skruv som jag inte törs flytta innan jag konsulterar byggkillen.

Det betyde att sista flyttlådan med köksprylar är tömd och hopvikt – yihaa!

Över soffan hänger nu tavlor, sofforna har börjat befolkas med kuddar och jag har en fungerande tv.

Jag tror minsann att det börjar kännas som hemma.

Föreställ er bara en växt i den tomma ytterkrukan till vänster i bild samt att tavlan till höger flyttas upp så att den håller samma övre höjd som resten av tavlorna.

13 thoughts on “Det börjar kännas som hemma

  1. Cee – Vad glad jag blir att du gillar det.🙂
    Karin – Vad kul att du tycker det, jag har någon slags idé om vilken känsla jag vill att rummet ska ge och olika färger på sofforna var en viktig del.🙂
    Åsa – Äntligen var rätta ordet. Även om jag inte riktigt känner att jag är framme vid ‘Äntligen!’ ännu, men jag närmar mig.
    Cicki – Tack.🙂
    Pernilla – Det blir mer och mer som jag tänkt mig iallafall.🙂
    Spader Madame – Home sweet home, indeed. Hoppas du kan komma och se det i verkligheten snart.
    Johanna – Jag ska försöka få upp lite fler bilder, men du måste ju också komma och se det i verkligheten. Sitta i någon av sofforna och dricka vin och inte jobba häcken av dig.🙂

  2. så fint du har det!! och tavlor på väggarna! det gillas. tycker det är så många nuförtin som har kala väggar och ingen konst. och matta på golvet! där också, så många som ingen matta har. inget mysigt utan matta och tavlor tycker jag. så din inredningsstil tilltalar mig mycket.

Kommentera

