26 grader

Den uppmärksamme bloggläsaren vet att även om jag fick mycket gjort i helgen så har jag inte plockat fram sommarkläderna.

I dag ska vi tydligen ha 26 grader här i Stockholm.

Det ledde till en smärre klädkris i morse.

Nu fanns ju mina vita jeans faktiskt framme.

Så jag tog dem, ett vitt linne och en lite tunnare topp och jag kände mig faktiskt riktigt sommarfin.

Men nu sitter jag i en videokonferens och har sett mig själv på videoskärm i ungefär en timme och känner mig inte alls lika fin längre.

Kameran lägger på fem kilo, va?

Ja, ja. Hur det än är med det ska jag försöka få sån ordning i klädkammaren i kväll att jag kan ta fram lite sommarkläder.

Kommentera

