Mer av samma

Mitt liv är väldigt enkelspårigt just nu.

Jag har bara en plan; att få ordning i lägenheten.

Och det går framåt.

I dag kom det upp fler tavlor och vardagsrummet börjar mer och mer kännas som mitt igen.

Även om det fortfarande är mycket kvar att fixa med där.

Och en del saker som fortfarande är under övervägande.

Samtliga flyttkartonger är uppackade eller åtminstone noggrant genomgångna.

En del måste nämligen förbli ouppackade ett tag till eftersom det inte finns någonstans att ställa innehållet ännu.

Men de försvunna ytterkrukorna har iallafall återfunnits.

Mamma hittade dem på balkongen.

Jag tyckte att jag tittat typ tusen gånger där men där stod de visst trots allt.

Så det går framåt.

Inte så mycket att blogga om men åh, vad det känns skönt att återta mitt hem.

Kommentera

