Vad jag gör?

Jag har tagit mig ännu en helt självisk dag som fått gå på halvfart.

Och ändå har jag fått förvånansvärt mycket gjort.

Några tavlor har kommit upp och två innerlådor har monterats och kommit på plats.

Jag har insett att jag egentligen inte gillar tecknade instruktioner.

Men på något sätt har jag ändå fått lådorna ihopsatta och hyfsat funktionella.

Hyfsat funktionella eftersom jag har två delar över som jag bara inte får att sitta på plats hur jag än försöker.

Såna där prylar som ska göra lådan mjukstängande, tror jag.

En från varje låda.

Vilket betyder att varje låda iallafall har en.

Det får räcka tills jag kan få hjälp för nu kan jag inga fler svordomar.

Och kvällen börjar bli sen.

Vad har ni hittat på?

2 thoughts on “Vad jag gör?

  1. precis tvärtom här. jag gillar teckade anvisningar, ikea är ju suverän på dom! men det kanske hör ihop med att jag är en bildmänniska, kom jag på nu.
    men det går framåt för dig! snart har du ett hem!

Kommentera

