Big mistake. Huge mistake.

I dag åkte kollegan och jag på möbeljakt.

Vi är båda beredda att spendera en hel del pengar på möbler.

Jag behöver (jo, verkligen behöver) stolar till matbordet och kollegan suktar efter både fåtöljer och en skänk.

Själv har jag snöat in på Navy Chair, ganska dyr och jag vill gärna se och känna på den i alla tillgängliga färger innan jag slår till.

Så i dag åkte vi, ganska långt, till ett ställe som enligt sin hemsida tillhandahöll denna stol.

För att göra en lång historia kort så hade de den endast i en färg och mannen som jobbade där hade en så tråkig stil att både jag och kollegan valde att inte handla något.

Trots det och det tråkiga vädret hade vi ändå en trevlig dag; åkte till Gustavsberg där Johan köpte åtta martiniglas och jag en stekpanna.

Jag vet inte om det säger något om skillnad i livsstil men sedan fikade vi båda innan vi åkte till min lägenhet.

På vägen dit köpte jag den lampa jag skulle köpt på inredningsaffären vi först besökte.

Om det inte varit så långt bort hade jag gärna åkt tillbaka och gjort en ‘Pretty Woman’.

Fast det kanske är lika bra att vänta tills jag köpt de där dyra stolarna.

Hur man nu lyckas bära på sex stolar samtidigt.

Jag får väl göra en virtuell variant; lägga ut dem på Instagram eller så.

3 thoughts on “Big mistake. Huge mistake.

  1. Tant Augusta – Jag gillar dem, men de var inte så sköna som jag hoppats. Och tunga! Och dyra…
    Anna lever i dag – Bra idé!🙂 PS Börja blogga igen! DS❤

Kommentera

