Förste hamburgertestare

I kväll har jag varit på ett nytt ställe och testat hamburgare.

Det har liksom blivit lite av min grej.

Att testa hamburgare.

Det är en viktig uppgift och jag tar den på stort allvar.

Det är bara ett problem…

Jag tycker att nästan alla hamburgare är jättegoda!

Men den i kväll var nog lite extra god.

Jag hade inte valt stället — Brickyard Bar på Skånegatan 88 — själv utan var där med jobbet.

Men jag kan verkligen tänka mig att gå dit igen; hamburgaren var som sagt mycket god och jag gillade miljön också.

Jag började dock den här dagen mycket tidigt och åkte till Köpenhamn för ett heldagsmöte.

Och därifrån direkt till restaurangen för jobbmiddag.

Så nu är jag riktigt trött och kommer att sova gott.

Hoppas jag, för jag har tre dagar till med heldagsmöten framför mig och åtminstone ytterligare en kvällsaktivitet.

Kommentera

