Nu är det slut!

Nu är det slut!

Inte på renoveringsstöket.

Inte på bloggandet.

Men på att ha låttitlar som rubriker till blogginläggen.

Någon gång måste jag ju sluta med det.

Och varför inte nu när jag åtminstone inleder flytten tillbaka till lägenheten.

Inleder alltså, för flyttar tillbaka gör jag då rakt inte i kväll.

Kanske inte ens nu i helgen.

Vi får se.

Jag har tackat ja till erbjuden hjälp och ska fixa så mycket jag kan.

Men när jag klev in där i kväll efter jobbet kändes det nästan oöverstigligt stökigt.

Inte fick jag den där frostfilmen på plats heller.

Premiärkissandet i nya badrummet fick ske för öppen ridå, så att säga.

Fast jag är allt lite kär i min lägenhet.

Så det ska bli roligt att ta tag i allt i morgon och se vad lite städning kan göra.

2 thoughts on “Nu är det slut!

  1. Spännande spännande – tystnaden tolkar jag som om det sker framsteg i lägenheten… Det blir fint, det har bilderna du redan lagt upp visat…

Kommentera

