Tomorrow

Nej, det är fortfarande saker som måste ordnas.

I lägenheten.

Men i morgon åker jag dit och börjar städa.

Jag hyser en förhoppning om att kunna sova där på söndag kväll.

Fast för att det ska fungera är det mycket som måste falla på plats.

Jag blir lite trött bara av att tänka på det.

Men så är jag ju redan trött också.

Något jag tänker att ignorera och istället uppbringa all energi jag kan för att komma i ordning så mycket jag kan i lägenheten den här helgen.

Det är så spännande!

5 thoughts on “Tomorrow

  1. Tjohooo, vad roligt! Hör av dig om du behöver ett par extra händer, jag är ledig hela helgen och hjälper gärna till. Allt blir roligare om man är fler och jag är ganska stark och bra på att ta order.🙂

  2. Låter skönt att få återinta hemmet. Och lite jobbigt men mest kul. Se till att ha något energigivande hemma för att undvika ras…

  3. Johanna – Extra händer tas tacksamt emot! Kram.❤
    Spader Madame – Det hoppas jag med, men vi får se.🙂
    Åsa – Bra tänkt. Jag får börja med att få kylskåpet i ordning.🙂

  4. Enda gången det är roligt att städa, när man har fått nytt och vill fixa och dona. Kör hårt i helgen!

Kommentera

