We’ll Meet Again

Det är många möten nu.

På jobbet alltså.

I dag från tidigt på morgonen till åtta-tiden ikväll.

I morgon ännu ett heldagsmöte.

Och egentligen ännu en kvällsaktivitet.

Men den tänker jag hoppa av.

Nästa vecka har jag nämligen heldagsmöten varje dag förutom måndag.

Med kvällsaktiviteter både på tisdag och torsdag kväll.

Så om jag ska hinna fundera ut hur jag bäst avyttrar drygt 11 kvadratmeter ekgolv och göra planer för hur jag ska få lägenheten i beboligt skick är det bäst jag ägnar tid åt det i morgon.

Helst skulle jag ju träffa byggkillen också så att han kan hjälpa mig få en del vägghängda saker på plats innan fredag.

Men det kanske är för mycket att hoppas på.

Jag måste ju hinna jobba lite också.

Mellan alla möten.

3 thoughts on “We’ll Meet Again

  1. Ja, dessa möten. Jag ska bort med vår ledningsgrupp idag och i morgon. Men först tre vanliga möten innan det är dags att packa och åka. Frågan är varför jag inte packade igår och jag har verkligen inget bra svar på detta…

  2. För många grejer på kvällarna ogillas här. Några kvällar måste jag få komma hem i vanlig tid annars blir helgen bara ett race där jag försöker hinna ikapp allt som missats under veckan—- > inte kul.

  3. Tant Augusta – För att du egentligen inte vill åka bort? Så brukar det vara för mig iallafall.🙂
    About Alice – Nej, det gäller att ta hand om sig själv.

Kommentera

