Happy

Jag känner mig glad.

Jag känner mig faktiskt riktigt sprudlande glad.

Och kärleksfull.

Jag tycker om allt och alla.

Det kan vara våren.

Det kan vara hur allting ändå verkar komma på plats i lägenheten.

Det kan vara att jag även efter den tredje, jobbiga veckan av viktväktande gick ned i vikt.

Jag firade både med en lyxlunch i måndags, bara jag och en bok.

Och med en födelsedagsmiddag för kollegan igår, då jag unnade mig ett glas vitt.

Men båda delarna inom poängransonen för nu tänker jag fortsätta gå ner i vikt ett bra tag.

  

3 thoughts on “Happy

Kommentera

