In the kitchen

Nu kommer fler bilder från mitt kök.

Där finns numera nämligen både bänkskiva och kakel.

Återstår blandare, handtag på lådorna och några andra, smärre detaljer.

   
    
I badrummet hade det inte hänt så mycket påtagligt, men en fönsterbräda i svart granit hade kommit på plats.

Och den är en viktig del i att få den där lite gammaldags känslan.

Men fortfarande varken badkar, toalettstol eller handfat.

 I övrigt fick jag igen den där känslan att man troligen inte bör se den här typen av projekt under arbetets gång.

Håller dock fast vid tanken att det kommer att bli bra.

Nästa vecka slutförande av el och VVS och sedan städning och inflyttning.

Även om allt inte kommer att vara klart då så kommer det att gå att bo där då.

Om man klarar sig utan soffor vill säga.

Och det tror jag att jag gör.

Jag får ju sova i min egen säng igen.

4 thoughts on “In the kitchen

  1. Du är så kräsen! Måste du ha toalett och handfat? VaVaVa??

    Fint det blir!

  2. Pernilla – Jag vet, jag är så himla kinkig. Förlåt.😉
    Morelia – Tack. Jag kan inte riktigt ta till mig det än. Jag måste dit, få mina saker på plats och känna in det. Men jag tror att det blir det, jag trodde ju att det skulle bli det när jag valde.🙂

  3. Wow vad snyggt det blir! Allt ser helt perfekt ut. Känns stilrent och på samma gång varmt och personligt – en riktigt svår kombo att få till tänker jag. Förstår att du längtar hem – ska bli kul att komma förbi och se hur det blivit när du installerat in dig ordentligt.

Kommentera

