My Favorite Mistake

Jag har en hel del sms- och telefonkonversationer med ‘min’ byggkille.

Han är typ en av de trevligaste människor jag träffat så det är alltid kul.

Men ibland blir det roligare än vad som var tänkt:

 

Jag tar tacksamt emot alla hjärtan jag kan få; även de som skickas av misstag.
Och för dem som tycker att alla bitar på kakel väl är raka visar jag här hur mitt kökskakel ser ut och de två alternativa placeringarna.

 

Och om ni inte håller med om att den raka sidan ska vara uppåt säg för all del inte det för nu är det bestämt. 

4 thoughts on “My Favorite Mistake

  1. Såå snyggt kakel! och när jag hittade den raka sidan, så förstod jag också varför det blir snyggast!
    ❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤
    (20 st hjärtan till dig!)

  2. Anna lever i dag – Tack. Särskilt för alla hjärtan. Puss.❤
    Pernilla – Gröna, jag menar, raka sidan upp. Självklart.🙂
    Cee – Tack.❤

Kommentera

