Dinner and a movie

Det har varit så fullt upp de här två dagarna att det känns som om det borde vara fredag i dag.

En känsla som förstärktes av att kvällen ägnades åt ett biobesök och middag på restaurang.

Men nu är det ju bara tisdag och jag har ett möte tidigt i morgon bitti så jag måste gå och lägga mig.

Fast innan dess kan jag väl ändå rapportera att bänkskivan kom och monterades i dag.

Och att filmen jag såg var The Danish Girl.

Jag skulle kunna skriva lite om den och att Danmark och Norge faktiskt inte är samma sak även om de tycks tro det i Hollywood.

Om det inte vore för det där med det tidiga mötet i morgon.

Så det får bli någon annan dag.

2 thoughts on “Dinner and a movie

  1. Anna lever i dag – Det var inte så farligt, mitt biosällskap retade sig mer på det än jag gjorde. Blir spännande att höra vad du tyckte.

Kommentera

